Hop til sidens indhold
Medarbejdere i samtale ved skærme. Foto: Sofia Busk.

Ansøgningsfrist
10. dec 2025

Ydelse og Kontrol
Torvet 2

3600 Frederikssund

Søg stillingen
Administration

Serviceminded administrativ medarbejder til Borgercentret

Vil du være med til at sikre en god oplevelse for borgerne – både fysisk, i telefonen og digitalt?

Borgercentret i Frederikssund Kommune søger en engageret og serviceminded administrativ medarbejder, der brænder for at yde god service og sikre, at borgerne får en positiv oplevelse.

Stillingen er på 37 timer og ønskes besat snarest muligt.

Om jobbet

Du bliver en del af en afdeling med dygtige og dedikerede kolleger. Sammen bemander vi vores frontbetjening, hvor vi hjælper borgerne med bl.a. pas- og kørekortansøgninger, MitID, digitale fritagelser og folkeregisteropgaver. Vi bemander også kommunens callcenter, hvor vi er den første kontakt ved telefoniske henvendelser. Vi foretager straksafklaring, svarer på generelle spørgsmål og omstiller til relevante medarbejdere på tværs af kommunens afdelinger.

Vores vision er at være et imødekommende og tilgængeligt borgercenter, hvor borgerne mødes med nærvær og professionalisme – og får en tryg og enkel adgang til kommunens ydelser, både fysisk og digitalt.

Du vil både skulle arbejde i vores fysiske borgerservice samt med telefonbetjening og digitale løsninger.

Jobbet kræver, at du

  • Trives med borgerkontakt og har en naturlig lyst til at hjælpe
  • Forstår borgernes behov og forventninger
  • Kommunikerer klart og imødekommende
  • Er nysgerrig og nøjagtig – og god til at bevare overblikket
  • Har flair for IT og digitale løsninger (eller mod på at lære det)
  • Har en administrativ baggrund, og gerne erfaring fra en lignende stilling
  • Trives i en afvekslende hverdag med mange forskellige opgaver

Derudover deltager vi i Den Digitale Hotline – et fælleskommunalt samarbejde, hvor vi besvarer opkald via digitale guidelines i et system, du selvfølgelig bliver oplært i.

Vi forventer ikke, at du kan alt fra dag ét – men at du har lysten og evnen til at lære.

Har du kompetencer indenfor folkeregisteropgaver, så er det et plus.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være

  • Bestilling af pas og kørekort
  • Håndtering af MitID og digitale fritagelser
  • Folkeregisteropgaver
  • Telefonisk betjening af kommunens borgere
  • Betjening af Den Digitale Hotline
  • Lettere administrative opgaver

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads med trivsel, fællesskab og faglig sparring
  • Vi løfter i flok og hjælper hinanden – med både humor, faglighed og ansvarlighed
  • Ledere og medarbejdere, der tør tage ansvar og gå nye veje
  • Vi er en afdeling i udvikling med fokus på borgernes behov og digitale løsninger
  • Vi prioriterer det gode borgerforløb og er optagede af løbende at udvikle vores borgerservice
  • En varieret arbejdsdag med både fast struktur og afvekslende, meningsfulde opgaver
  • Fleksibel arbejdstid, mulighed for hjemmearbejde og frihed under ansvar

Om afdelingen

Borgercentret er en del af afdelingen Politisk betjening og Jura. Afdelingen består af Borgercentret, hvor du vil blive ansat samt Politisk betjening og Jura, hvor medarbejderne bl.a. arbejder med politisk betjening, jura, informationssikkerhed, køb og salg af kommunens ejendomme samt grundejeropgaver.

Har du spørgsmål?

Hvis du kan se dig selv i stillingen, og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

  • Afdelingsleder Heidi Normann Jakobsen på 47 35 10 00.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn forhandles på baggrund af dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende HK-overenskomst og principperne i Ny Løn.

Vi gør opmærksom på, at der indhentes straffeattest ved nyansættelser.

Frist

Den 10. december 2025 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt den 16. december 2025.

Tilmeld dig vores jobagent

Ønsker du at blive informeret, når der dukker jobmuligheder op i Frederikssund Kommune der passer dig?

Tilmeld dig nemt