Hop til sidens indhold

Job i
Frederikssund
Kommune

logo
Hjemmehjælper på cykel. Foto: Kenneth Jensen.

Ansøgningsfrist
16. feb 2025

Borgerservice - Administration
Torvet 2

3600 Frederikssund

Søg stillingen
Administration

Erfaren sagsbehandler til Borgerservice

Er du serviceminded og en god kollega? Så er det dig, vi står og mangler til vores team Folkeregister.

Borgerservice i Frederikssund Kommune søger en fleksibel og omstillingsparat kollega med interesse for folkeregisteret, hvor hovedvægten af opgaverne ligger på CPR-lovgivningen. Dine arbejdsopgaver vil primært være på folkeregisterområdet, som omhandler sagsbehandling af ind- og udrejser, flytninger, lægevalg samt afvikling af valg. Derudover bliver du en del af et team på 6 engagerede og dygtige medarbejdere, som alle bemander vores frontbetjening, hvor vi hjælper borgere med pas og kørekortansøgninger, MitID/digitale fritagelser, folkeregister samt henvendelser på pensionsområdet.

Som sagsbehandler i Borgerservice vil du opleve nærværende kollegaer, der bakker op om hinanden med humor og omsorg, ligesom vi står sammen om opgaverne. Samtidig er der plads til personlig og faglig udvikling, og der er mange muligheder for at indgå i nye opgaver.

Vi ser gerne, at du:

har en kontoruddannelse, evt. med en kommunom eller anden relevant uddannelse eller erhvervserfaring på området inden for CPR-loven, folkeregisteropgaver/lægevalg og valgopgaven til kommunal-, folketings- og Europaparlamentsvalg.

Vi sætter borgerdialogen højt, og forventer derfor, at du er serviceminded og trives i tæt borgerkontakt. Da vi træffer afgørelser med klagevejledning skal du være stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation. Vi har mange daglige henvendelser – både telefonisk og i vores frontbetjening – og du skal derfor kunne arbejde selvstændigt, være positiv og udadvendt og en teamplayer, da vi også skal have mange ting til at gå op.

Vi forventer derfor at du kan udvise fleksibilitet i den daglige drift, som til tider kan være hektisk.

Vi kan til gengæld tilbyde:

en afdeling som vægter trivsel og det gode arbejdsmiljø højt, hvor kolleger, koordinator og leder i fællesskab sætter fokus på samarbejde og udvikling som et naturligt element i hverdagen.

Der er tale om en spændende hverdag med mange alsidige opgaver, hvor vi sætter højt, at vi står sammen og hjælper hinanden.

Du vil dagligt have sparring med fagligt vægtende kollegaer, hvor vi alle tager ansvar og ofte afprøver nye veje med evaluering af, hvad der virker bedst.

Der er fleksibilitet i stillingen ved flekstid morgen og eftermiddag, og du kan af og til have en hjemmearbejdsdag, tilrettelagt med kolleger og koordinator.

Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2025.

Vi glæder os til at høre fra dig

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Borgerservice på telefon 47 35 10 00 – sagsbehandler Heidi Klausen, sagsbehandler Rikke Poulsen eller teamkoordinator Maria Stojkovic.

Løn- og ansættelsesvilkår

Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst for administration og IT (HK overenskomst) og principperne i Ny Løn. Da du skal arbejde med MitID skal der afleveres straffeattest ved ansættelse.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er søndag den 16. februar 2025.

Samtalerne afholdes tirsdag den 18. februar 2025.

Tilmeld dig vores jobagent

Ønsker du at blive informeret, når der dukker jobmuligheder op i Frederikssund Kommune der passer dig?

Tilmeld dig nemt