Frederikssund Kommune søger kontorelever – Bliv en del af vores team!
Er du klar til at kickstarte din karriere med en lærerig elevplads, hvor der er plads til at vokse?
Mere om stillingenKan du sælge kompetencer, er god i tale og skrift og kender du til salg og beskæftigelseslovgivningen, så syntes jeg at du skal læse videre. I et job som virksomhedskonsulent vil du hver gang det lykkes at få afklaret en borger til fremtidig beskæftigelse være en del af en succes. Dine primære arbejdsopgaver er iværksættelse af relevante tilbud og eller henvisning til job i samarbejde med vores dygtige sagsbehandlere. Indsatsen tilrettelægges ud fra en tidlig og individuel indsats, med selvforsørgelse som mål, samtidig med at virksomhedernes behov for arbejdskraft serviceres.
For stillingen gælder, at det vil være myndighed, råd- og vejledning, samt jobformidling som overordnede opgaver. I mere detaljeret form kan opgaverne beskrives som
Men stillingen kan også omfatte andre ledige målgrupper og aktiv kontakt til virksomhederne i Frederikssund.
Vi forestiller os, at du har erfaring fra et jobcenter eller lignede og du har indsigt i lovgivningen. Du ønsker at gøre en forskel for målgrupperne og brænder for at hjælpe/støtte borgere som kan have udfordringer i forhold til arbejdsmarkedet. Vi forestiller os også, at du har beskæftigelsesrettet og eller socialfaglig uddannelse i hvordan man støtter udsatte borgere der er ledige med eller uden komplekse problemer. Du deler vores tro på, at alle har ret til at finde en plads på arbejdsmarkedet. Du er en udpræget team-player og som samtidig kan arbejde selvstændigt i dialogen med borgeren.
Vi forventer, at du
Du vil blive en del af afdelingen Job & Virksomhedsindsats, hvor vi arbejder med mange forskellige målgrupper og opgaver. Overordnet er vi to teams, der arbejder med forsikrede ledige, integrationsborgere, fleksjobvisiterede på ledighedsydelse, sygedagpengemodtagere, fleksjobansatte og kontanthjælpsmodtagere og ikke mindst virksomhedsservice.
Vi arbejder ud fra ”sammen om Frederikssund”. Byrådet har netop sat en proces i gang under overskriften ”Frisættelse, tillid og afbureaukratisering”. Afdelingen har som vision at vi er virksomhedernes foretrukne samarbejdspartner og vi bidrager positivt til at identificere og forløse potentialer hos alle uanset uddannelse eller skånebehov.
I Center for Job & Rådgivning har vi et bæredygtigt arbejdsmiljø, og vi løser vores kerneopgave med afsæt i dette. Vi opnår resultater, imens det er interessant, udfordrende og sjovt at gå på arbejde. Vi har røgfri arbejdstid og der er tilbud om en dag hvor man arbejder hjemmefra om ugen.
Du får
Der er tale om en fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.
Løn og ansættelsesvilkår forhandles med den relevante faglige organisation i henhold til gældende overenskomst.
Tiltrædelse er den 1. april 2025, eller snarest derefter.
Arbejdsstedet er Frederikssund Rådhus, Torvet 2, 3600 Frederikssund.
om stillingen fås ved henvendelse til afdelingsleder Kim Askelund Madsen på telefon 24 34 47 29.
Søndag den 9. februar 2025.
Vi holder samtaler mandag den 20. februar 2025.
Ønsker du at blive informeret, når der dukker jobmuligheder op i Frederikssund Kommune der passer dig?
Tilmeld dig nemt