Administrativ sagsbehandler til Byg og Landzone
Administrativ sagsbehandler til Byg og Landzone i Frederikssund Kommune
Mere om stillingenTo nye kollegaer til Sygedagpenge og Jobafklaring, begge stillinger er på 37 timer
Vi har været så heldige at blive opnormeret og søger derfor 2 nye kollegaer til vores sygedagpengeafdeling, der består af både et jobafklaringsteam og 2 sygedagpengeteams.
I Sygedagpenge og Jobafklaring arbejder vi målrettet på at fastholde borgere i beskæftigelse og støtte dem i deres tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Med et højt fagligt niveau og stort engagement skaber vi en positiv dialog med borgerne og sikrer helhedsorienterede løsninger.
Som en start vil den ene stilling være i sygedagpengegruppen med sygemeldte op til 22 uger og den anden stilling vil være i jobafklaringsgruppen.
Vi kaster dog mange bolde rundt på beskæftigelsesområdet for tiden, så derfor skal du være fleksibel og være klar på at der kan blive ændret på organiseringen og arbejdsopgaverne indenfor de områder der hører til vores afdeling, hvilke er jobafklaringssager, sygedagpengesager, ledighedsydelsesager og ansøgninger om seniorpension.
Du vil blive en del af en dynamisk afdeling med 22 engagerede og dygtige kolleger, som lægger vægt på et tæt samarbejde, en stærk teamånd og høj trivsel.
Den rette kandidat har en socialfaglig uddannelse som socialrådgiver, socialformidler eller tilsvarende. Erfaring med sygedagpengeloven, beskæftigelsesområdet og klargøring af sager til rehabiliteringsteamet er bestemt en fordel, men ikke et krav.
I afdelingen har vi fokus på at hjælpe vores borgere tilbage på arbejdsmarkedet eller i uddannelse.
Du skal trives i myndighedsopgaven og turde træffe de rigtige afgørelser, når det er nødvendigt.
Det er vigtigt, at du kan arbejde systematisk og selvstændigt, men samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevner, højt humør og masser af energi – for så matcher du vores afdeling.
Dine hovedopgaver vil være at afholde samtaler med borgere og vurdere uarbejdsdygtighed. Du vil samarbejde tæt med rehabiliteringsteamet, virksomhedskonsulenter, mentorer og andre afdelinger samt eksterne partnere som virksomheder og læger.
Vi tilbyder to stillinger, hvor du har mulighed for at gøre en forskel for borgerne i Frederikssund. Stillingerne giver dig selvstændighed i arbejdet og indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde.
Vi har et godt arbejdsklima i en dynamisk afdeling med gode fysiske rammer (ikke kontorlandskab).
Stillingerne er på 37 timer om ugen med flekstidsordning. Vi har en god, sund kantine og vores arbejdsplads er røgfri.
Center for Job og Rådgivning ligger 5-10 minutters gang fra stationen og tæt på vand og natur.
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst efter reglerne om ”Ny Løn”.
Send din ansøgning senest torsdag den 16. januar 2025 kl. 12.00.
Vi afholder samtaler mandag den 20. januar 2025.
Du bedes skrive i ansøgningen om du har interesse for begge stillinger og hvis ikke du har, så skrive hvilken du søger.
kontakt afdelingsleder Laila Davies på telefon 29 38 80 85 eller teamkoordinator Christina Petersen på telefon 40 31 12 03.
Fuldtidsansættelse fra 1. marts 2025 eller før.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og lære dig bedre at kende!
Ønsker du at blive informeret, når der dukker jobmuligheder op i Frederikssund Kommune der passer dig?
Tilmeld dig nemt